17. února 2013

Adélka

Adélku asi nemusím představovat.
Její tvůrce je šikovná Markétka " Kočida"  z Fleru.
Adélka je můj vánoční dárek, nějak jsem nestíhala focení a navíc není na místě, kde jí chci mít. Její místo nebude u dveří, ale úúúplně jinde :-) Nejhorší je, že jak jednou u Markétky objednáte, nevíte kdy přestat, je to mor :-) Už teď bych Adélky potřebovala alespoň tři! A nejen Adélky !!!
Když mi před vánoci přišla, tedy jako že to bylo překvapení...:-) pořád jsem se na ní chodila dívat a musela jsem jí pohladit po tváři, to vám prostě nedá, je fakt úžasná ...veliká! což na fotkách není vidět.

No řekněte ...
 
 


 

1 komentář:

  1. Jani, úplně tě chápu, také jednu mám, i když asi menší verzi ... ale určitě bych jich potřebovala víc. No snad někdy ...
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře :-)