19. dubna 2013

Patinování

Opět tak trochu improvizace.
Kamarádka Janina, která prodává v Tabáku nasbírala několik krabiček od prodaných doutníků. A samozřejmě se všechny hodí:-) moc jsem je potřebovala, třeba jedna, asi tato bude na knoflíky :-) Do cesty se mi připletla i bedýnka od jahod a odnesla to také...
Stačí několik barev, u nás doma frčí šedá, bílá, černá, dál potřebujeme štětec a brusný papír, doboru náladu a chuť něco patlat.


 
Nejprve jsem sem tam netřela černou barvou (stále používám Balakryl)


 
Po zaschnutí černé jsem natřela komplet bílou. Na bedýnce byly potřeba vrstvy dvě...


Po dokonalém zaschnutí jsem vzala brusný papír a brousila tam, kde se mi to hodilo ... probrousila jsem pouze na černý podklad ...


 
Následovně jsem lehce namočeným štětcem, který jsem ještě otřela do ubrousku " pošpinila" šedou barvou ... a výsledek ...

 
 Protože mi to stále ještě nestačilo, vystřihla jsem si šablonu a houbičkou namočenou v šedé a sem tam i v černé barvě, ještě natřela ozdoby ve francouzském stylu.

 
 A bedýnka je připravena, ještě asi ušiju vnitřní větší ubrousek a bude 100% bedýnka na příbory na stůl do pergoly :-)


 
Přeji kráááásné tvoření a BARVÁM ZDAR!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře :-)