4. září 2019

Francouzská bageta

Dloooouho jsem nevkládala na blog (pohltil mě instagram, asi jako všechny) , ale budu se snažit příspěvky doplnit.

Kamarádka Eliška si koupila hrnec. Kouzelný hrnec :-) je od firmy Zepter. Nebudu tady dělat reklamu hrnci, ale hrnec jí donutil vařit a péct to, co nikdy upéct nezkoušela a my, jako pokusní králíci jsme nuceni ochutnávat... Samozřejmě, že hrnec zadělává i těsto a co mě uchvátilo a musela jsem vyzkoušet doma a bez hrnce, jsou Francouzské bagety. Jsou fakt luxusní a žádná velká práce...








Recept:

3 hrnky hladké mouky (namíchat klidně podle chuti, pšeničnou, špaldovou)
3 lžičky sušeného droždí
hrnek vlažné vody
1/1,5 lžičky soli
1/1,5 polévkové lžíce oleje (já dávám olivový)
špetka cukru

Zadělám těsto...(robot)
Vypracuji 3 ks baget (šišky), které pořežu nožem a nechám na plechu vyloženým pečícím papírem cca 10 minut kynout. 
Předehřeji troubu na 200'C
Nakynuté bagety potřu vodou a peču 20 minut.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře :-)