20. listopadu 2019

Restovaná kapusta se slaninou, spolu s grilovaným lososem

Jednoduchá, výborná a rychlá večeře








Dlouho jsem se připravovala na restovanou kapustu, kterou zbožňuju, pořád jsem to její vaření nějak oddalovala. Receptů na netu je spousty, nic těžkého...

Kapustu můžete na páře, nebo v hrnci s vodou spařit, předvařit, jak chcete dle libosti a chuti, já to neudělala, mam ráda zeleninu křupavou, takže jsem jí jen pokrájela na půlky a olivovým oleji osolenou orestovala, můžete opékat i v troubě, nebo přidat balsamikový ocet a nechat zredukovat, podle chuti a přílohy. Variant je fakt moc.
V mezičase jsem nakrájela najemno slaninu a na troše másla osmažila. Samozřejmě na grilovací pánvi jemně osoleného lososa osmahla.

Jestli zkusíte, napište mi, jak Vám chutnalo. Mě fakt moc a vím, že tohle jidlo se mi nepřejí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře :-)